Začetek Reportaže Spisek vseh reportaž 21. 5. 2005 - KAKO GREŠ PLEZAT DIREKTNO V KOGEL, SPLEZAŠ PA VIRENSA
21. 5. 2005 - KAKO GREŠ PLEZAT DIREKTNO V KOGEL, SPLEZAŠ PA VIRENSA natisni E-pošta
Prispeval Peter Bajec
Sobota, 21 Maj 2005 00:00
rkogelsl*sledeči sestavek vsebuje obsceno izrazo in frazoslovje. Ogled fotografij dovoljen vsem, branje sestavka dovoljeno samo starejšim od 18 let, mlajšim pa le v družbi staršev!

kogel5Ta scena se je začela uni dan, sreda je pučasi šla h konci, ku smo se na ferajni malu menli kam bi šli za vikend. No in taku sva se z Izziyem zmenla da greva u Kogel malu pretegnt stare revmatične kusti. Ideja je bla, da bi šla Direktno lezt. OK. Zmenva se, da se dubiva u suboto ub sedmi zjutri na pumpi ta veliki na Viči. Pet čez sedmo me kliče Izzy, da ki da sem. "Ja pa na pumpi, jebem te jst radoznalog". No, pol mi pove, da je on na pumpi u Šiški, ker sva se itak zmenla, d se tm dubiva. Ma ne me fukat ub taki uri, pr pizdi mili materni. Upalm plehnato pušast in jo puženem pu asfaltni cesti pruti Šiški. Spet me kliče Izzy. Sprememba plana. Dubimo se pr Tuši (kjer dobre stvari stanejo manj) u Mengešu. Oni (Fotr Zvone, Kamila in Izzy) da so že na poti in da nej puhitim. Ne pustim si rečt dvakrat, naštimam kurz Tuš Mengeš, maximum warp, engage. Škrinja joče ud hudga, ko kurva benzino na poti du Mengša. Itak da sm tm pred njimi. "Dijoporko in porka putana stu mater d jih strela z jasnega udari, ki so zdej", se sprašujem medtem ku ličnu parkiram srebrno puščico u box. Čez neki cajta prijahajo u rumeni kubili ud Zvoneta. Izzy pride za kopilota, prevozimo rdečo luč in dirjamo naprej proti hribom. Vmes se ne zgudi nč tacga, zatu že parkiramo mal pred koncm ceste. Napokamo ruzake in laganica gremo u breg. Sunce hmali pukaže svojo muč in preklet kurac gnil začne sekat ku pofukan brener. "Koji ti je kurac zdej taku kurt, kaj maš preveč drv al kaj", bentim u mislih in koracam po brežini navzgor. Cajt mineva in u kaki uri in pol smo pud steno. Zvone in Kamila jo režeta še naprej pod Zeleno zajedo, midva z Izziyem pa iščeva najino smer. Najdeva, pujeva marendo, se napraviva in lezeva na prvo polico. Tm se naveževa in že se zaganjam v prvi kamin, ku me malu zadiha in že stojim na novi polici. rkogel2Tm pa zagledam eno brutalno plato, čez katero gre smer. "U pizda matrna...kaku se pa tle čez pride"? Zdej vem kaj pumeni tista A2 na skici. Nč dobrega. Izzy pride za mano, jst pa probam z desnega roba police napast plato. Vpnem prvi klin in gledam navzgor in se čudim. Nakažem ene par gibov. Ampak samu nakažem. Spuznam d dns tle čez ne bo šlu. Glava ni ta prava. Pa še plavutke mam obute. Ubračat bo treba. Je prelep dan, d bi si jajca razbil na tej pulici. Grem nazaj do Izzyja, začneva se prpravlat za abzajl. Pulica je pohna šudra in taku ga kej tudi vrževa dol. Nehote. Spodaj pa kolne ljudstvo, ki se štima pud steno. Jebi ga, štimaj se na varnem mestu, pol pa pridi pud steno. Glih puabzajlava na prvi štant Virensa, ku pride mimu Strmina. On gor, midva pa čepiva na štantu in se kurva na sunci. Na pamet mi pade, da bi lhku zravnal en klin, ku ma zdej obliko pravilnega velikega tiskanega S. Rečeno, storjeno. Zravnam ga, Izzy mi reče d nej pazm d mi ne pade dol. Jst ga pugledm s tistm pugledm, ku pravi, da meni majstri pa že ne more nč past vn iz roke, kaj šele iz stene. Suvereno in z gibom polnim samozavesti ga dajem spet nazaj na vponko, ko zaslišim tisti dobru znani zven kovine, ko udari ob kamen. "Ma pička ti mila materna proklet drekač ud klina! Prekleta opica nedogojena! Fakin jebeni kreten nesposoben" in podobno sočno kletje bruha ven iz mene, medtem ko se Izzy reži. Kaj če člouk druzga pol narest kukr se začet smejat. In taku se smejeva. Razložim mu, da se odvečno opremo pač fukne čez steno. In da sm zdej lažji za kakega jurja in pol. rkogel3Ampak ker je v vsaki nesreči, tudi nekaj sreče (tako sem bil pred par mesci naučen), mi je klin pobrala spodnja naveza in ga prnesla na štant. Grande! Zdej sm lažji samu za eno bjrco veliko. Izzy medtem že napada Virensa in počasi mu sledim še jst. Pol jst upalm eno svojo varianto čez neko podrtijo, da si ne bi delali gužve u smeri. Štantam malu pod gredino na treh majavih klinih. Sam, pssst, ne tega puvedt Izzyji. OK? Dobru. No, Izzy Zizzy pride do mene in piči dalje še malu navzgor pol pa malu desnu pud zajedo. Pridm du njega in ga spustim naprej. Ta cug je njegov, naslednji je pa moj. Suvereno ga zleze in že grabim grife in se vlečem više in više. Na tem štantu počakava eno navezo, ki abzajla dol, pa uno navezo, ku je za nama spustiva naprej. Z vrha naju pozdravijo leteči kamni, ki k sreči falijo cilj. Ostaneva sama, Izzy zabije na štantu še en klin, jst pa naskočim zadnji cug. V parih minutah je Izzy že pri meni in ročka seže v ročko in nasmeh na obrazih puve vse. Vsedeva se na travnate poličke in modrujeva, jeva čokolado in pijeva vodo. rkogel4Pučasi se naštimava za abzajl in se poženeva čez steno nazaj proti vznožju. Abzajl je kul. Štrik lepo teče, pod Zeleno zajedo se nama zdi, da sva videla Zvoneta in Kamilo. Super, bomo skupi sestopli. Ko prideva do ruzakov ju ni več nikjer. Izzy išče še Rudija Rudolfovega, ma ga ne najde. Kdu sploh je tu? Kdu ti vej. Sestopava, izvedeva old skul tekmo u veleslalomi dol pu snežišči in se skori zaletiva u gamsa. "Rudi, kaj si to ti", ga praša Izzy, ma odgovora ni. Gleda naju in si misli, kaj pa te dve mone tle delasta. Joj, ku bi ti vedu. Poslikava ga in pičiva dalje u dolino. Pr avtu se ustaviva, jst dam tipu ku mi je klin prnesu solde za bjrco pud bicikl ud škrinje, opaziva, da je avto ud Zvoneta še zmjri tle. Kličeva. Nedosegljiv. Končno se javi Kamila. Prideta čez pol ure. OK. Dubimo se u Kamniški na pijači. No, to pijačo pol spijemo in se majemo pu cesti proti beli Lublani. Izzeta skipam na pumpi u Šiški in tu je tu. Konc ture. Fajn je blu. Sunce ns je užgalu ku prasce. Severne stene prihajamo. Boli ns kurac. Sezona se je začela. Končnu!!!