Začetek Plezalne dogodivščine
Plezalne dogodivščine natisni E-pošta
Prispeval Redarka
Sreda, 07 Avgust 2013 10:35

Obetali so se sončni poletni dnevi, zato bi bilo zelo žalostno, če se jih ne bi izkoristilo za plezanje. V četrtek, ob tretji uri, sva se s Septoleto odpravili na počitnice, z avtobusom v Kranjsko goro. Popoldne sva se metali v jezero Jasna, zvečer pa sva se zavlekli v gozd in tam prespali. V petek pa štop na Vršič, ki sva ga, kot vedno do zdaj, z lahkoto dobili (še so dobri ljudje po svetu). Plezali sva Smer po kaminih, v kateri je Septoleta uživala, jaz pa sem spoznala svojo šibko točko in jo hkrati tudi fino potrenirala. Nekomu sva najbrž polepšali kak plezalni dan, ker je v smeri ostal najin odtis (lep zlat komplet z rdečo gurtnico). Mogoče, pa ga je našel celo kdo od vas, kdo bi vedel. Če je tako, ga lahko zamenjamo za kakšen pir. Drugače pa sva tudi doma pozabili opis dostopa do smeri in za pomoč v stiski prosili ferajnovca Dejkota . Res je, da nisva ravno dobili, kar sva potrebovali, ampak se je fant potrudil in nama priskočil na pomoč, kar je glavno in hvale vredno. Pri jezeru je zvečer čakala izmučena in od šihta zdelana Sedlarči, da smo jo le komaj privlekli do jezera in ji pripravili spalko . Zjutraj naju je s Sedlarči Septoleta zapustila, midve pa sva se odpravili plezat severni raz Male Mojstrovke. Bilo je zares lepo. Sedlarči je poročala, da je za nama srečala prijatelje iz ferajna (Polija in Rambota), vendar sem v prispevku pod Kaj dogaja ugotovila, da je malo sfalila smer. Plan je bil sestop po Hanzovi poti, vendar sva se, kar naenkrat - nič hudega sluteč, znašli skoraj na vrhu Male Mojstrovke in sva morali potem še nazaj pod smer po moj nahrbtnik, ampak je tako treba še kaj delat za kondicijo. Ta dan se je popoldan, nekje iz hrvaške, javil SlaTki in zmenili smo se, da se dobimo v Kranju in gremo na Jezersko. Zvečer smo stežka zaspali, našteli smo veliko utrinkov - v številu videnih utrinkov je zanesljivo zmagal SlaTki, ampak je imel za to zmago tudi daleč najboljše pogoje. Želje se že uresničujejo :). V nedeljo smo splezali Jubilejno smer v Dolgem Hrbtu. Skala je super, le na vrhu malo bolj krušljivo. Moram tudi reči, da je šlo kar hitro, saj je SlaTki prevzel vodstvo. Okoli osmih zvečer smo bili pri avtu in smo se vsi strinjali, da je plezanje fajn, da je v gorah lepo in da je take dneve treba še ponavljati.

1 2 3 4567891011

Zadnjič posodobljeno Sreda, 07 Avgust 2013 10:44

Komentarji

0 #1 Poli 12:36 07-08-2013
sistem se zamenja za več mrzlih bjrc, velikih, kako se bomo pa zmenili za presekan štrik s severnorazno kanonado pa ostaja še odprto ... :-?

0 #2 SlaTki 12:37 07-08-2013
S kakimi caricami js plezam. 8) Pustmo nepomembne detajle ki jih omenja Poli. ;-)

+1 #3 Poli 12:51 07-08-2013
še dobru da ni blu dežja, tulku bab na kupu pa tu... :lol:

0 #4 Marko Erčulj 14:26 07-08-2013
Fak, kakšni portreti, še boljši bi bli, če bi mel SlaTki tista očala D&G. Očitno jih ima za bolj svečane priložnosti. Ja Poli, po moje, ti njim sistem, one tebi štrik. Pravično? 8)

0 #5 Poli 14:35 07-08-2013
Dolce Armani in tha house :lol: za sve prilike osim za sport :lol:

0 #6 Eva Breznikar 17:28 07-08-2013
Če pa to ni bla svečana priložnost, pa tud ne vem kaj je :lol: :lol:
Daj, nič ni dol letelo, vsaj od mene ne!
Za komplet pa lahko tud več pirov, kulk češ :)

0 #7 Penič Neli 10:11 13-08-2013
ne kulk češ pirov, k na eni točki lah za ta dnar kupiš nov komlet :D

0 #8 Eva Breznikar 10:24 13-08-2013
Mogoče bolše, da si ga grem kr kupit :lol:

0 #9 Poli 10:55 13-08-2013
mogoče boljše, da nehate puščat robo po stenah :lol:

0 #10 Eva Breznikar 11:14 13-08-2013
Pride tak, da se ti včasih zdi, da bi kr kaj pustil tam, pol ko si pa doma, se ti pa zdi, da bi mel nazaj :-)