Začetek Martuljške gore
Martuljške gore natisni E-pošta
Prispeval Jaša Saražin
Nedelja, 17 Junij 2012 20:44

Z Domnom in Matijo smo šli v petek zvečer v Veliko dnino. Noč prespana na snegu je bila polna zvezd, tako da je bil kar greh zapret oči.

Zjutraj smo z zatrepa Velike Dnine zavili v levo na Veliko Ponco. Dva kamina sta postregla s težavami do II stopnje.

DSC05841DSC05848DSC05851

Ko smo se vrnili v zatrep do naših stvari, smo se razšli - Matija je šel nazaj v Krnico, z Domnom pa po zahodnem grebenu na Oltar. Do zadnjega kotička napolnjena nahrbtika sta pošteno otežila vzpon, zato sva se tu pa tam tudi povarovala. Sledil je sestop do Grla, nad katerim je še nekaj snega in nato naprej proti bivaku II. Rokavski ozebnik se je pokazal v zaliti obliki, zato za naslednji dan ni bilo dvomov.

Po še eni zvezdnati noči, se je ozebnik res izkazal. Iz Rokavske Škrbine (2515 m) se je razkril razgled na greben Rokav - Škrlatica (Financarji se ne hecajo). Domen je viške energije pokuril na Visoki Rokav, jaz pa sem se raje vrnil na travnik in prebral nekaj strani študijske literature. Na koncu ture je sledil le še (verjetno) najdaljši spust po melišču pri nas, v Vrata.

Zadnjič posodobljeno Ponedeljek, 18 Junij 2012 11:17

Komentarji

0 #1 Poli 16:48 20-06-2012
Jaša, ti si pa dodal gas v zadnjem času :-) bravo ;-)
Citat

Dodaj komentar

Varnostna koda
Osveži

© AO Železničar | Template by vonfio.de

Spletna stran AO Železničar za svoje funkcionalnosti uporablja spletne piškotke (cookies), ki ne hranijo osebnih podatkov. Zakonodaja od nas zahteva, da vas vprašamo za dovoljenje. Ali se strinjate z uporabo spletnih piškotkov na teh straneh? Če se z uporabo piškotov ne strinjate, prosim, da zapustite to stran! Več o tem najdete tukaj.

Strinjam se z uporabo piškotov.